Jeżeli zakupiony artykuł‚ posiada wadę lub jest uszkodzony, 
prosimy o zgłoszenie reklamacji.
W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt
należy odesłać na adres podany w formularzu reklamacyjnym
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem. 
Każdy reklamowany produkt powinien być czysty,
odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie
naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt pełnowartościowy,
a jeżeli będzie to niemożliwe, Sprzedawca zwróci wszelkie poniesione 
przez Klienta koszty transakcji.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Sprzedawca ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, 
ale nie później niż w terminie 14 dni.

Sprzedawca ma prawo do pobrania opłaty od kupującego lub obniżenia 
kwoty zwrotu o wartość kwoty stanowiącej koszt doprowadzenia towaru
do stanu fabrycznego.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami
Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.


POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:  
mail: biuro@vindii.pl 
telefon: 602710401

Product added to compare.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityka Prywatności i Plików Cookies Dalsze korzystanie ze strony oznacza akceptację regulaminu / polityki Cookies.